.

Ieder jaar, van het weekend vỏỏr tot en met het weekend na 11 november, organiseren we in het GC. De Bosuil (Overijse) een fototentoonstelling.

Als inleiding wordt er rond een vastgelegd thema een reeks foto's gemaakt die op groot formaat (A2) worden tentoongesteld. (Het thema voor 2024 is nog niet gekend).

Hiernaast krijgen de leden de kans om uit te pakken met 5 à 6 van hun beste foto's. Het thema is volledig vrij gelaten. Dit moet toelaten dat iedereen zijn creativiteit en interesse ten volle kan tot uiting laten komen.
Deze diversiteit maakt het ook voor de bezoeker interessanter en aangenamer om in detail te bewonderen.

Gedurende de week-ends en op 11 november zijn er ook altijd leden aanwezig die je de nodige informatie kunnen bezorgen, zowel over de tentoonstelling als de werking van de club.

Meer details volgen later.
Volgende afspraak

09 november t.e.m. 17 november 2024

Klik hiernaast voor de map
Adres: Witherendreef 1